Veelgestelde vragen

Mocht uw vraag er niet bij staan, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Wat doe ik als mijn kind ziek is?
Wanneer uw kind ziek is, moet u dit melden bij één van onze medewerkers. Wanneer uw kind een lichaamstemperatuur heeft boven de 38,5 graden, of wanneer uw kind een besmettingsrisico vormt voor andere kinderen, dan bent u verplicht uw kind thuis te houden. U kunt ons bereiken op 0591-785621.
Krijgt mijn kind gezonde en voldoende gevarieerde voeding?
Wij vinden gezonde en gevarieerde voeding erg belangrijk. Elke dag wordt er om 12.00 uur warm gegeten, waarbij er gelet wordt op voldoende afwisseling tussen de maaltijden. Daarnaast wordt er gelet op afwisseling in hartig en zoet broodbeleg. Tot slot eten de kinderen iedere dag fruit.
Hoe werkt de betalingsprocedure?
Wanneer uw kind officieel is ingeschreven, ontvangt u iedere maand een factuur. Rond de 27e van de maand wordt de factuur geïncasseerd. U hoeft hier zelf niets voor te doen.
Kan ik ook kinderopvangtoeslag krijgen?
U hebt recht op kinderopvangtoeslag als u en uw partner beide werken en als uw kind naar een geregistreerde opvang gaat. De hoogte ervan is afhankelijk van uw gezamenlijke inkomen.
Hoe vraag ik kinderopvangtoeslag aan?
U vraagt kinderopvangtoeslag aan op www.belastingdienst.nl. U hebt hiervoor verschillende gegevens nodig, zoals het uurtarief, het totaal af te nemen uren per maand en het LRK-nummer van Jiddo. U vindt de LRK-nummers van Jiddo onderaan de site
Moet ik bovenop het uurtarief nog betalen voor andere dingen?
Nee. Bij Jiddo werken we met een all-inclusive uurtarief. U hoeft dus niets extra te betalen voor luiers, maaltijden, spenen etc.
Ik wil het contract met Jiddo opzeggen. Wat is de opzeggingstermijn?
De opzeggingstermijn is 1 maand.
Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?
Hoewel we bij Jiddo alles in het werk stellen om uw kind zo goed en liefdevol mogelijk te begeleiden, kan het zijn dat u ergens niet tevreden over bent. Een klacht kunt u schriftelijk of mondeling indienen bij één van onze medewerkers of bij Helga Dorman, de eigenaresse. Samen met u kijken we naar de beste oplossing voor de situatie en stellen we alles in werk om de klacht te kunnen oplossen. Wilt u liever uw klacht extern indienen? Dan willen wij u erop wijzen dat we zijn aangesloten bij de geschillencommissie.